85 p

( 19:21 )

Imorgon har vi vår första muskulerings-praktik. Lite småläskigt -men kul!

Och dagen då.. Fick tillbaka proven, 85 av 101 poäng m.a.o. VG. Helt okej c",)
Efter skolan åkte jag till firman, plockade ihop lite av mina prylar i en kartong och
städade. Sen hem och käka middag. Ska strax springa ner till grannarna..
Vi ska glo på TV och mysa lite, Tess är hemma för hennes föräldrar är borta
-då får hon vara barnvakt! Och nästa vecka ska det målas och tapetseras på mitt
rum, så snart har jag mitt egna rum. Måste åka och kolla på tapeter någon dag.

Men men.. Nu ska jag nog springa ner. Har ingen plats här hemma ändå,
mamma håller på att masserar pappa för tillfället. Mitt nuvarandra rum / praktik?

Kommentarer
Postat av: Josiee

oj va spänannde det låter:)

2008-11-26 @ 17:52:42
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Amanda

Faaan vad kul med Nyårsferren ;D BRA KIRRAT! hihi

2008-11-26 @ 21:00:49
URL: http://amandaboman.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback