VHS

( 23:32 )

Har jobbat från klockan 8:00 idag och ska göra det hela veckan...
F-isarnas fröken är bortrest, så jag har fått äran att ta hand om dom små djuren!
Dagen har gått bra, ganska stolt över mina insatser idag faktiskt, trots måndag.


Hem och duscha, käka efter jobbet. Plockade med mig Tess, vi hämtade upp
Tomas och Larsa och åkte bort till Rambo. Försökte gosa lite med knäpp-katten,
men han är ju som han låter -rätt knäpp! Såg "Ensam Hemma 2", skrattade så
jag höll på att kissa på mig! Kvällen resulterade dessutom i ett tjusigt blåmärke.

Nu sitter jag och lyssnar på mysig musik, borde egentligen stänga av datorerna
och sova, men det lär väl dröja ett tag till innan det händer... God natt sötnötar ♥


[
...spana in detta by the way! ]

Kommentarer
Postat av: Lenita

Men jag har fixat en som jag gillar faktiskt! Men den försvann för att jag började ändra saker som jag inte skulle ;P haha!

2008-05-20 @ 15:21:45
URL: http://lenitaw.webblogg.se

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback