Töntigt

Efter klagomål på förra listan ska jag göra ett nytt försök.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Sjukt snygg! Kan man få hennes nummer mån' tro?
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Hittade några kronor och tior när jag städade i min byrålåda.
3. Vilket ord rimmar på "test"?
Bäst på fest! Och dessutom pest. Vill ni ha mera? Mest.
4. Favoritplanet?
Merkurius, för att den har ett så fint namn.
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Jag svarar alltid när det ringer, så jag har inga missade samtal.
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Har nog ingen sådan. Inte ännu. Men det kanske kommer så småningom...
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Oj då, vilken fråga. Min snygga (...) pyjamas t-shirt. Den är för övrigt rätt så röd.
8. Sätter du etiketter på dig själv?
Antar att det innebär något annat än dess bokstavliga mening?! Ingen aning.
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Adidas of course! (inte det minsta kinky)
10. Ett ljust eller mörkt rum?
Lite porrbelysning är alltid najjs.
11. Vad gjorde du vid midnatt?
Försökte sova om jag inte minns helt fel...
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
"Fixa jaa".
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
I staden, 15 minuters tåg-resa.
14. Vilket uttryck använder du mest?
Kan det kanske vara rätt så? Tack för den grabbar.
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Det slänger jag ur mig var och varannan minut! Skämt åsido. Mamma.
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Antar att det var någon utav hundarna...
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Jag utnyttjar inga sorters droger. Om inte glass räknas? Jag äter mycket glass.
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Fotar digitalt numer. Så ingen.
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Hade jag levt mitt liv annorlunda hade jag nog sagt 18. Nu säger jag 21.
20. Din värsta fiende?
Har inga fiender, alla är mina vänner!
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Ett tjusigt mönster med en himlarns massa härliga färger.
22. Vad var det senaste du sa till någon?
"Godnatt lillebror".
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Fatta hur mycket pengar du skulle tjäna om du kunde flyga. Förmågan att flyga.
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Vilken töntig fråga! Klart att jag gör det.
25. Senaste låten du lyssnade på?
I'm yours. Eftersom jag är tre år efter kan jag inte få nog av skiten!

Till anonym: Nu har jag fanimej svarat på varenda liten töntig fråga. Nöjd?

Kommentarer
Postat av: kg

haha de va jag som va anonym, glömde bara namnet :D pusssssssss

2008-05-17 @ 01:51:59

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback