Plocka

( 18:24 )

En liten paus i städningen... Pusta ut.
Kom hem från jobbet för cirkus 1 timme sen,
och sedan dess har jag packat ner vinterkläder och mammas tusentals skor
som hon inte använder i kartonger. Ska strax springa ner med dom i förrådet.

Började klockan tolv idag, så innan jobbet körde jag 30 minuter på maskinen
och följde med mamma ut med hundarna. Jobbandet har gått bra, men jag blev
allt lite ledsen när vädret som varit kanoners förändrades och blev helt värdelöst!

Men men, sånt' är livet -hårt mot dom hårda.

Nu hoppas jag att mamma och pappa kommer hem med mat till mig snart,
magen börjar kurra... Sedan kommer nog Therése hem runt sju och då ska vi
gå en promenad och kanske åka och sola. Sen måste jag faktiskt fortsätta städa.
Tråkigt nog, men för att få ihop allting måste jag göra det. Bajstråkigt är det. BLÄ!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback