Onsdag

( 22:16 )

Fick ett klagomål här från kusinen att jag uppdaterar för dåligt.
Tycker ni verkligen det? Och då har jag faktiskt någonting att kontra med
-ni kommenterar för dåligt! Ett 20-tal läsare om dagen och inte en enda
kommentar på många utav inläggen, vad är det för stil egentligen?

Och dessutom anser jag att jag uppdaterar så fort jag har någonting att komma
med eller något att berätta, det är inte varje dag man har det heller... Men men,
jag ska göra mitt bästa. Ska ta och redogöra för hela min onsdag, början till slut.
Kan inte garantera att det blir nån' kul läsning, men vad gör man inte för släkten?

Klockan 09:56 ringer mobilen. M från jobbet som har en liten fråga.
Väckt. Hemtelefonen ringer. Mamma stormar in i rummet och säger att jag måste
gå ner och flytta min bil för farfar ska ha släpet. Allt detta innan klockan 10:00
då jag ställt mitt eget alarm. Värdelöst! Kan man inte få sova ifred? (vill man?)
Frukost tillsammans med mamma, gör mig i ordning och 11:06 åker jag hemifrån.

Tankar på Statoil i Tumba, åker vidare. Är på jobbet ca 11:45. Börjar 12:00.
Ute en halvtimme, västen är på -är ju rastvakt. In och beklaga sig lite för / med L,
ungjäkeln kommer (fast idag var han rätt så snäll), dags för mellis, eftet det till
bussen som tar oss till simhallen. Där i ungefär 1 timme, det går bra...
Var ganska sugen på att hoppa i idag faktiskt! Synd jag inte hade med mig bikini!

Bussen tillbaka. Ett trött gäng som åker... Framme, plockar ihop mina prylar,
rejsar det fortaste jag kan hemåt, handlar med mig inslagningspapper och tejp
ICA, hem, käkar middag, slår in paket och sedan födelsedagskalas nere hos
grannarna. Rebecka och Rosanna fyller ju 12 hela år idag -GRATTIS BRUDAR!!
Varsin iPod fick dom av oss, blev dom glada? Rätt så glada! Bulle, kaka och tårta.

Efter fikastunden kände jag och Tess att det var läge för en promenad. Någon
stackars sate som är förvånad? Inte jag i alla fall. Grymt skön promenad faktiskt!

Det är ungefär därifrån jag kommer nu -utifrån. Strax dags att krama kudden...

För övrigt så är jag lite bekymrad idag, tycker inte alls om när folk i min närhet
(och då speciellt folk man tycker om) inte mår bra. Hoppas bara att du ska bli glad
snart igen och inte vara så himla depp ♥ Svårt också när man inte vet vad det är?

Nu har ni fått min redovisning av dagen. En lång och rätt tradig sådan.
Imorgon väntar en ny dag, en torsdag faktiskt, vilket känns som en ganska bra
dag eftersom det är dagen före fredag och fredag vet vi ju alla att det är en
alldeles underbart bra dag! Alla längtar väl efter helgen liksom? Åtminstone jag!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback