Måndagar

( 22:10 )

Kom precis in från en promenad med Tess. Rätt så nerkyld...
Studsade en stund innan för att bli lite varma, men det höll tydligen inte.
Kul var det i alla fall! En trevlig promenad för övrigt. Imorgon är det planering.

Har äckligt ont i min kropp -nästa massage tror jag nästan är min?!

En måndag som alla andra för övrigt. Hemskt ledsen över att helgen är slut,
många långa dagar tills det är dags för nästa. Ungarna har varit som galna och
bråkat massor med mig. En slog sönder en glasruta... Dessutom massa allergisk.
Hoppas på en bättre tisdag! Och på bättre väder, men det blir det nog inte...

Sugen på en glass, men har redan ätit en idag. Får man äta två tro? Tveksamt va.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback