Kanske

( 23:39 )

Läste Lenitas blogg och blir så sugen!! Vill också!
Egentligen passar det så jäkla bra just nu; inget jobb till hösten,
ingen jobbig pojkvän som hindrar mig... Det skulle vara underbart!

Ännu bättre om Tess kunde åka med mig, men hon har ju sin jävla bank.

För övrigt så gick mötet åt skogen. Eller nej, inte åt skogen, men det var onödigt.
Bara planering inför hösten och jag ska inte ens vara kvar. Snällt av mina kollegor
att meddela mig om dom ändrade planerna, verkligen. Tanken från början med
mötet var att vi skulle konfrontera chefen med allt skit han haft för sig, men den
enda som sa något alls var jag. Han hatar mig. Men det är ömsesidigt. Kukgubbe!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback