I rubrikerna

( 16:54 )

Jaha, vad ska man säga? Skit på dig.

Klev precis ut ur duschen, sitter i sängen och myser lite innan det är dags att
sätta igång med hår och smink. Blä för sådant! Kan man inte bara få vara ful?

Frågan är väl kanske om man vill vara ful... Helst inte tror jag.

Vaknade tidigt i morse, redan vid nio. Käkade frukost alldeles ensam eftersom
resten av familjen fortfarande låg och sov. Vid halv tolv fick jag nog. Rastlös till
tusen! Sprang ner till grannfamiljen, gjorde bort mig totalt (FÖRLÅT MARIE!!)
och bäddade nästan alla sängar. Tjatade på Tess så hon skulle bli klar nån gång.

När hon väl blev det så åkte vi bort till Herrgårn, släpade ut Tomas, Rambo och
Lars och så gick vi en promenad. Blev en rätt mysig sådan, vädret var ju helt OK.

Hämtade upp lillebror hos hans "väninna" (eller vad hon nu är), åkte till centrum
för att leta efter en present till Malin som fyller arton på måndag. Kalas ikväll, oja!
Käkade lite snabbt, körde hem Tomas och åkte hemåt. Måste välja kläder. USCH!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du ta kort eller nått på herrgårn så man får se hur det ser ut (på utsidan)

2008-05-03 @ 19:04:52
URL: http://barglend.blogg.se
Postat av: Marie

Tack Emelie, du kan få börja jobba hemma hos mig ...

2008-05-04 @ 13:24:20

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback