Fritt fall

( 01:40 )

Det känns som att helgen är för lång. En rätt skön känsla!

Fredag idag (igår nu i och för sig) alltså och vad hände med den?
Som sagt, hos tatueraren ett par timmar, sedan blev det middag på News
med familjerna. Hem och göra mig i ordning för att sedan köra iväg till Tompa.
Där var lite människor och myste. En del drack sin sprit, andra inte.
Själv körde jag ju ikväll, så det blidde inget sådant...

Men men. Folk gav sig iväg åt olika håll och kanter. Jag åkte till stora staden.
Hade absolut ingen lust att åka hemåt, så jag ringde för att se vad Lenita hade
för sig, hon undrade om jag inte kunde köra in dom till stan, vilket jag väl kunde?!

(egentligen hade jag lust att ta på mig mjukisar och sneakers och gå en sväng)

Kom hem till slut i alla fall. Lite halvt mot min vilja... Hopp i säng och här ligger jag.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback