En sån där

( 23:26 )

Söndagen den 18 maj kör vi igen.

Dagen har varit lång. En otäck jävla måndag. 4 dagar kvar?

Började med att lilla T kom, fuckade ur totalt vid melliset så jag fick släpa in han
i mysrummet och sätta mig på den stackars elaka pojken för att han skulle sluta
slå och sparka på mig. En halvtimme satt vi där inne, sedan ut i den härliga solen!

När jobbet var över körde jag hem i lugn och ro, blir omkörd på insidan av en
helgalen BMW-pojke som höll på att köra ihjäl sig själv (synd han inte lyckades).

Kom hem, duschade, studsade, käkade, gick med Tess bort till Tomas, såg fotboll
och sen körde jag in dom till stan. När jag skulle hem irrade jag såklart bort mig...
Hur sjutton lyckas jag alltid? Visst, jag vet vart jag är och på ett ungefär hur man
tar sig därifrån, men på nåt' konstigt sätt blir vägen jag väljer alltid till en omväg?

Men jag kom ju hem till slut i alla fall. Ska krypa ner under täcket nu... Sussa sött.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback