En lista

Vem...

...saknar du? Min underbara tösabit ♥
...vill du döda? Är det verkligen något man vill?
...rörde dig sist? Det beror mycket på hur man menar...
...vill du slå? Ibland får jag ryck och vill slå ungen, men det skulle jag aldrig göra.
...kysste dig sist? Fick mig ett par slibbiga pussar av Ebba och Douglas idag.
...vill du kittla? Frågan är varför jag valde den här listan, skumma frågor... Dig?
...kramade du sist? Var väl den som kom sist bort till oss idag, möjligtvis Jonas.
...vill du prata med? Någon som har något verkligt vettigt att säga.
...skrek du på sist? Skriker för jämnan. Magnus Uggla.
...vill du vara som? Mamma?
...sårade dig sist? Vette' sjutton...
...vill du bli galet full med? Haha, u know c",)
...gjorde dig riktigt glad senast? Tess får mig alltid på bra humör!
...fick du sms från senast? Det var ett svar från Rambo skulle jag tro.
...ringde dig senast? Måste ha varit Tomas.
...är vackrast på jorden? Möjligtvis Cameron Diaz -grymt snygg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vettig lista när man inte ens svarar på hälften ;)

2008-05-16 @ 21:49:03
Postat av: Emilié

Den var ju sjukt svår! Tidsfördriv :P

2008-05-16 @ 22:28:29
URL: http://plump1s.blogg.se

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback