Brännboll

( 23:17 )

Borde egentligen bädda sängen men fastnade vid bilderna.
Skulle leta fram en bild på Hampus och kikade såklart i Thailand-mappen,
svårt att låta bli att kika på resterande bilder då... Längtar tillbaka en massa!

Grill- och brännbollskvällen gick bra! Det var trevligt och det tror jag att barnen
och deras föräldrar också tyckte. Tyvärr så vann föräldrarna brännbollen (trots
att jag var med på barnens lag), men jag tror att vi alla kom överens om att det
var på fusk. Med tanke på att fyra av deras slag skadade fyra av våra spelare.
Plus att dom hade en urduktig brännare! Någon måtta får det väl ändå vara?!

Efter jobbet gasade jag hem med nybrända CD:n på hög volym (den är grym!),
sprang upp för alla femtioåtta -har räknat dom ett antal gånger, trappsteg,
käkade middag och sen ner igen för att gå en sväng med Therése. En rätt
trevligt promenad om jag får säga det själv! Stötte otippat på Rambo som var
ute och åkte i sin bil... Kom hem för en stund sen och borde sova nu på en gång.

Därför säger jag go' natt och sov gott! Dröm söta drömmar och allt det där. Puss!

Kommentarer
Postat av: Lenita

Just därför ska du komma till oss i thai ;D;D;D Jätte kul skulle det vara juh!! ;D

2008-05-29 @ 10:53:45
URL: http://lenitaw.webblogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback