Bara kör

( 20:07 )

Okej, vart ska man börja? Tror jag tar det från början.

Hämtade upp Rambo hos han, hämtade upp Daggen i stan och så bar det av.
En resa som i vanliga fall tar max en timme tog ungefär två och en halv... DRYGT!

Men till slut kom vi i alla fall fram. En taxi bort till någon park och mötte upp resten
av gänget. Musik, mikrofon, drycker och en jäkla massa folk!! Var himlarns mysigt.

Sedan tillbaka en sväng till hotellet. Och vad sjutton gjorde vi där?
Jo. Vi käkade lite pizza och drack öl, läste bibeln om jag inte minns helt fel...
Från hotellet in till stan. Skulle hem till någon, men kom bara innanför porten,
vidare ut på gatorna i regnet. In på något sunkigt ställe med usel barpersonal.
Och så vidare... Gick och gick, men det kändes inte speciellt tillfredställande,
så några av oss gick till hotellet för att sova. Rätt så tidigt, men rätt så trötta!

Mobilerna surrade hela natten, tills jag lessnade... Somnade till slut på golvet?

Förmiddagen bjöd på massa skratt och skumma grejer! Men roligt var det.
Rörde oss hemåt vid två-rycket, ett stopp förbi Herrgården, sedan hem och vila.

Nu ska jag strax klä på mig och åka bort till Tompa. Blir nog till att sova rätt tidigt!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback