Plåster

( 21:45 )

Inga mål i matchen än så länge...

Gick rätt bra på jobbet -om man bortser från en händelse med lilla T,
men alltid är det något. Ett plåster på fingret så är allt bra igen. Dumma unge.
Fick smörgåstårta (som inte var så jättegod) av rektorn, och en orkidé eftersom
jag slutar nu om några veckor. Anneli grät. Tror vi alla grät idag faktiskt. Töntar!

Kom hem, käkade middag och sen gick jag och Tess bort till Kvarnbergsplan där
vi mötte upp Lilla Lena och Carro, promenerade en sväng tillsammans... Mysigt ♥

Ska strax bädde sängen och lägga mig under täcket. Kanske ser en film?
Men sova tidigt måste jag i alla fall göra -är så trött om dagarna så jag nästan
somnar! Sittandes. Men men. That's life. Imorgon ska jag upp i tid så jag hinner
springa innan jag åker och jobbar också. Har inte gjort det sen i fredags (dåligt).

Har förresten beställt lite kläder från Asos idag! Spännande. Aja. HEJA SVERIGE!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback