Mycket

( 17:30 )

Så mycket i huvudet just nu, så snart exploderar det nog!

Haha! Har ju haft sådan ångest över det här med jobb. Söka jobb är bland
det tråkigaste / jobbigaste / värsta som finns... För ett par veckor sedan sa
pappa att jag troligtvis kan få ett städjobb hos en av hans kollegor, idag ringde
mamma och sa att en annan av pappas kollegors fru är föreståndare på ett
dagis i Liljeholmen där jag kanske kunde få jobba och dessutom blev jag
tillfrågad om jag inte kunde tänka mig att jobba uppe på Fagerviks fritids då
en utav dom som jobbar där nu ska vara tjänsteledig och plugga. Dessutom
funderar jag på att hoppa på utbildningen hos Axelsons till massör i november.

Mycket prylar på gång... Pratade lite med pappa nu efter middagen och han
tyckte jag skulle ta ett av jobben i augusti och sedan gå utbildningen -kan låna
pengar av honom till den också, det var inga problem. Tror det kommer bli asbra!

Ikväll blir det fotboll hos Rambo, sedan hem och sussa. Är trött redan nu.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Kul med fotboll :) Heja Sverige! ^^

2008-06-18 @ 17:40:23
URL: http://www.dennism.se
Postat av: caroline

Amen först ska du komma ner till Thai en sväng :) Sen kan du fullfölja dina underbara planer :D

Pussen

2008-06-18 @ 22:17:42
URL: http://carolineis.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback