Helgen

( 21:59 )


Ligger i min säng och lyssnar på mamma som berättar om resan.
Det verkar som om dom har haft det jättetrevligt, synd att dom skulle komma
hem till en trasig (liggande) lyktstolpe bara... Men det är saker som går att ordna.

Helgen har i alla fall varit hemskt skön, är nästan lite deppig över att dom har
kommit hem igen -även om det är jäkligt skönt också!! En helg tillsammans med
dom bästa vännerna, ett kalasbra väder och god mat, dryck. Kan det bli bättre?

I fredags grillade vi här vid sex-tiden, sen kom det massa härliga människor
-och även några mindre härliga (grymt...) och kalasade med oss! Slutade tyvärr
i kaos (14 igen?). Lördagen var det tjejmiddag. Trodde vi skulle bli ett rätt stort
gäng, men det slutade i 8 tjejer till middagen och så kom Ida förbi i tid till
efterrätten -kanonbra tajming, haha! Svenska jordgubbar och glass, smarr...

Tänkte jag skulle sova nu, har inte sovit mycket i natt eftersom jag skulle upp och
städa. Men först så hade jag tänkt spana in bilderna från helgen... Finns massor!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas det gick bra att berätta för mamma och pappa, sötaste!

2008-06-10 @ 08:58:23
URL: http://carolineis.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback