Hårt

( 10:47 )

Det är jäkligt dumt att tro för mycket. Om sig själv och om andra.
Eftersom man nästan alltid blir besviken. Ta aldrig något / någon för given!

Sitter på golvet i mitt rum och käkar lite godis. Orkade inte bädda sängen igår
när jag kom hem runt fyra-rycket, så jag kastade ner täcken och kuddar på
golvet. Det var inte alls ungefär samma sak som att sova i min säng... För er som
brukar driva med den. Det var faktiskt inte så speciellt skönt. Men jag somnade.
Även om jag vaknade både en och två gånger. Annars är jag hungrig som fan,
borde nog gå upp och äta frukost. Och kanske ta mig en liten dusch?

Gårdagen var trevlig! Middag hos bästa Anneli, smarrig mat, mysigt sällskap ♥
Sedan körde Tess bort mig till den där jävla ängen -med facit i hand borde jag
nog ha åkt hem på en gång istället. Men det gjorde jag inte. Åkte runt i en bil som
sällskap ett par timmar innan jag hamnade här hemma på golvet. Najs, fågelbajs.

Kommentarer
Postat av: patricia

äh ;) tänk på alla fattiga barn som sover ute på gatan. fasiken vad vi har det bra här i lilla sverige

2008-06-28 @ 11:54:37
URL: http://berglind.webblogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback