Punka

( 21:16 )

Sol och bad med mysigt sällskap på Köpingsvik Campings strand.
Tydligen hade det varit finare väder där jag var än där dom andra höll till,
så när jag kom tillbaka var dom borta på pensionatet och tvättade bilarna.
Fick såklart göra en insats. Var riktigt duktig om jag får säga det själv!

Mamsen ringde mitt i poleringen, skulle käka. Fick med mig Sabina i alla fall,
så åkte vi bort och käkade middag på puben här. Det var inget höjdar-käk om jag
ska vara ärlig, men en del gick väl ner ändå. Äta bör man annars dör man. Eller?!

Handlade lite på vägen hem -jordgubbar! Smarrigt värre...

Annars har jag blivit nerkastad på en sten av min bästaste Rambo. Tack för det.
Trodde jag fått hjärnskakning och tror fortfarande att huvudet ska lossna... Men
-sånt' är livet. Hårt mot dom hårda. Har ni hört den förut? :) Åker hemåt imorgon.
Alldeles ensam... Mamma är orolig att jag ska få punktering. Hur ska jag lösa det
liksom? Jag lugnade henne och sa att jag ställer mig väl brevid bilen och vinkar in
någon snygg jävel som kan hjälpa mig. Och fungerar inte det får jag fixa det själv.

Så jäkla svårt kan det väl inte vara? Nej, inte om man är lika stark som mig.
Men jag hoppas att jag slipper det. För om jag skulle få det så skulle jag säkert
börja böla. Haha, och ringa till pappa! Pappa kan allt. Visste ni det? Mm, nu vet ni!

Kommentarer
Postat av: Rambz.

jo eller tvärtom!

2008-07-22 @ 21:31:57
URL: http://rambz.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback