Norrtälje

( 18:11 )

Kom hem från Norrtälje runt ett, käkade lite, sa hej till mamsen,
sen åkte jag och hämtade min nya lur och vidare till Söder för att städa
på pappas firma. Kom hem för cirkus en timme sen, då åkte jag och pappa
och hämtade min klänning i Huddinge C och så handlade vi middag också.
Nu står han och lagar mat och jag latar mig. Hoppas det är färdigt snart
-är hungrig som en jäkla varg! Efter middagen blir det promenad med Tess.

Det var i alla fall en riktigt trevlig vistelse på landet! Kom dit strax efter ett,
sprang ner till båten på en gång och åkte bort till en restaurang på Fejan där
vi käkade lunch och gick en liten promenad, kollade läget. Jättemysigt ställe!!
Sedan åkte vi tillbaka, satt och mös ett par timmar ute på verandan i solen...
Allsång på Skansen, middag, kinaschack, sova. En urmysig dag och kväll c",)

Torsdag imorgon och troligtvis utgång med mina fina damer ♥ Hoppas, hoppas.

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hej. Hoppas du haft en bra dag=). BTW, snygg blogg(=. Om du har lust så kan du ju hissa eller dissa Petra Nemcovas outfit? Haha, fast bara om du vill(a).

2008-07-02 @ 18:29:20
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: jamjam

utgång vet ja inte baby men jag kan va din fina dam i solen hela dan :D

kvälls prommenad? glass på macken efter då?

haha puss

2008-07-02 @ 21:20:55
URL: http://jamjams.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ha en trevlig kväll :)

2008-07-02 @ 23:52:11
URL: http://fahlsan.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback