Långsjön

( 21:41 )

Hemma. Blev vändan runt Långsjön, rätt så bra...

Funderar lite över morgondagen. Det är mycket grejer jag skulle behöva
ta tag i, men som jag inte har någon som helst lust med! Till att börja med
måste jag städa här hemma (äsch, kan jag lika gärna göra i helgen), måste
åka bort till Nynäshamn och hämta resten av mina prylar + lämna nycklar
-både till huset och till jobbet. Och om jag inte ska göra det ska jag skjutsa
Ida till hennes jobb. Är ju visserligen en bra anledning att slippa åka bort dit
och hämta grejerna (det har jag verkligen, verkligen ingen att göra)... Haha!
Vi får se vad det blir. I vilket fall som helst så hoppas jag på kanonfint väder så
jag kan lägga ut filten på verandan och sola ett par timmar. Eller till Rådsparken?

Som tidigare sagt: Det är jobbigt att ha semester! Tur att man åker iväg nästa
vecka så man inte har något att välja på. Då är det sol, bad och fest som gäller!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter mysigt

2008-07-02 @ 21:54:41
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: känns som att du ringer mig när du bestämt dig :) ledig imorgon :)

2008-07-03 @ 00:35:00

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback