Idag

( 22:26 )

Sitter på Öland och uppdaterar den här rackarns bloggen medan
mamma, pappa och Hampus sitter och spelar kort och tjafsar en jäkla
massa! Vet inte vad dom håller på med? Saknar mina damer mycket,
mycket redan nu... Har varit utan dom i cirkus 10 timmar, haha!

Klev upp i tid i morse (halv tio, kan man kalla det i tid?) och städade.
Insåg att vi är ett jäkligt effektivt och bra team! Körde dom till Halmstad
och järnvägsstationen vid tolv, kom därifrån halv ett och började min
(ensamna) färd mot sköna Öland. Framme i Borgholm runt fyra, mötte
upp familjen på Harrys och käkade middag, sedan vidare ner till stugan
som ligger i Löttorp. Gick / sprang en sväng när jag packat in mina
väskor och sen har jag mest spenderat tid vid datorn. Kollat och fixat
i ordning med bilderna och så, bloggat en smula (som ni säkert ser)
och kikat in på ansiktsboken! Najjs, fågelbajs. Nu ska jag stänga ner och
bädda sängen. Fast först ska jag nog fråga pappa om han vill röka med mig?

Kommentarer
Postat av: Johan

hehe jo de förstås :P

ha de skönt i stugen med la familja då :D

blir de en lång vistelse ?

2008-07-14 @ 00:57:11
URL: http://crazyek.blogg.se/
Postat av: Emilié

Tack! Blir här till tisdag eller onsdag nästa vecka.

2008-07-14 @ 17:08:27
URL: http://plump1s.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback