Fjärrkontroll

( 22:12 )

Vaccinerade en rätt töntig Ebba, hämtade upp mamsen, handlade käk,
åkte hem och åt, sprang ner till grannen, drog oss ut en sväng runt Långsjön.
Kom hem, pustade ut, la mig brevid mamma och pappa i sängen och såg på TV.
Man kan ju inte bara strunta i CSI NY! Älskar alla dom där serierna...

Nu är det i alla fall slut och jag ligger (eller mer sitter faktiskt) i min lilla säng.

Imorgon är det jobb igen, slutar då klockan fyra. Hem snabbat som attan
(racerbilen ni vet), så kanske jag hinner städa lite innan mamma masserat färdigt,
ringa Tess och höra om hon ska med oss till Sickla (klart att hon ska det!)...
Ska kolla på nya skor och prova en kjol! Och eventuellt också titta på en lila bil.
Om allt går som tänkt åker vi och solar efteråt och kanske går en promenad.

Eftersom jag börjar klockan åtta imorgon borde jag sova nu -eller i alla fall snart,
men som ni alla (många åtminstone) vet så är det inte det lättaste att sova själv.

Gör mitt bästa... Måste faen fixa en fjärrkontroll till min DVD så jag kan se på film!!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback