Stressad

( 19:24 )

Mer stressad människa får man fasiken leta efter..
Hur ska jag ens överleva denna vecka? Enda anledningen att jag
håller ut är att det snart är slut. Helt slut. En del i alla fall. Skolan.

Idag var vår anatomi-lärare där och delade ut proven. Står där och väntar
på att få se mitt hemska IG, men jag får aldrig mitt. Han har slarvat bort det!
Hur löser man det då? Förhoppningsvis var det i alla fall godkänt..
Han skulle hem och leta och ringa upp mig, men ännu har han inte gjort det.

Tror ni man får mindre ont i magen då eller?

När jag kom hem hade klänningen äntligen kommit -men den var för stor.
Så snabbt som attan packade jag ihop den igen, skrev i formuläret som man
ska skicka med (anledning, order- och produktnummer m.m.), rejsade ner
till affären och när jag kommer hem igen inser jag att jag glömt lägga i lappen.

Seriöst. Ni hör ju hur jag har det.

Det enda positiva är.. Måste fundera på den. Nej, imorgon kan jag säga att
något är positivt, förhoppningsvis. För då har jag gjort det praktiska provet med
goda resultat (önsketänkande) och dessutom är det då bara en dag praktik
kvar. Grymt skönt! Sen är det fredag, cert-prov och avslutning (diplom-utdelning).

Nu ska jag käka middag, sen ska jag göra funktionstester på Lillebror och
plugga på massa olika sjukdomar och behandlingar som vi måste kunna imorgon..

Kommentarer
Postat av: Amanda

naaajs med mask :D gör det lite mer speciellt ju! askul!

Men kan du inte sy in din klänning då? ja syr alltid in mina saker haha så gör de!

har du fått tillbaka provet?

2008-12-17 @ 10:00:01
URL: http://amandaboman.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback