Snart helg

( 21:55 )

Och så var det torsdag då, fredag imorgon m.a.o. Rånajjs !

Dagen har gått fort. Muskulering, lunch, anatomi (med inslag av fiskspelet).
Sen hem och vila en timme, behandla Trilling-Patrik och sedan även Camilla
-som för övrigt har spänningar och är stel i hela kroppen. Du får komma till mig
tills du döden dör.. Men det gör mig ingenting ♥ Önskar vi håller ihop tills vi dör.

Hämtade mamma direkt när jag var färdig, vi solade en snabbis och nu är jag här.

Ska skriva en önskelista till mamma och pappa, duscha och sen är det sussadags!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha.. ja om du ska fortsätta att bryta ben och rygg av mig så blir jag nog inte så långvarig här på jorden :p Love you<3

2008-12-05 @ 18:38:22

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback