Onsdag

( 23:30 )

Hittade ett gäng gamla godingar på datorn. Tycks?

Har faktiskt legat i sängen sedan strax efter tio, ganska bra för att vara mig!
Dessutom tänkte jag stänga av den här mackapären och försöka somna snart.

Känns så knäppt att det bara är två dagar kvar i skolan..
Vad tusan ska jag göra sen? Mina klasskompisar, bästaste skolan.
Måste tillbaka snabbare än brö' tror jag. Får väl bli zonterapin nästa gång?!

Cam och jag har drivit in lite pengar idag. Mer blir det imorgon.
Imorgon är dessutom dagen då vi ska betala in. En massa lappar svischar iväg.
Eller, en massa siffror på ett konto svischar iväg rättare sagt. Inte mindre för det!

Hoppas er onsdag varit lika bra som min.. Sussa sötast ♥ Pussen / p.

Kommentarer
Postat av: H *

- det har du helt rätt i , detsamma du : ) nattinatti!

2008-12-17 @ 23:38:37
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha okej, ja måste också fixa. jättejobbigt orkar ej leta :P

Skönt att de hittade det, grattis! hihi

2008-12-18 @ 09:58:47
URL: http://amandaboman.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback