Värdelöst

( 19:00 )

Har varit lat och seg även idag. Blir så trött på mig själv...
Mår inte det minsta bra av det heller! Vaknade första gången när klockan ringde
vid nio, men snoozade vidare... Klev upp vid tio och käkade frukost med mamsen,
sen gick jag bort till Tomas och därifrån gick vi till Huddinge C där vi mötte upp
Paco och fixade lite grejer innan vi långsamt (väldigt) lunkade hemåt.

Kom hem och hade jordens huvudvärk (kanske beror på mina seg-vanor?)
så jag la mig i sängen en stund. Bra Plumpelis, verkligen rätt sak att göra...
Vaknade till slut i alla fall och gick en sväng med papsen och hundarna i skogen.

Nu har vi precis ätit middag. Väntar på att Tess ska komma hem. KOM HEM NU!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: jag tänkte snart göra lite te. när jag har druckit upp det tänkte jag hoppa ner i sängen och sova. Jag är supertrött! :P

Händer det någe kul imorgon (fredag) då? :)

2008-08-28 @ 21:42:53
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Emelie

svar: jag tycker som dig, Heidi :)

Imorgon ska jag nog inte göra så mycket. Först skola och sen vet jag inte om det blir krogen på kvällen. Är inte så himla festsugen faktiskt :P



2008-08-28 @ 22:13:12
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback