Vaken

( 10:41 )

Vet inte varför jag har vaknat redan nu, med tanke på när jag somnade.
Men jag antar att det är lika bra... Måste ut med hundarna innan vi ska åka
iväg till farfar som fyller år idag. Mamma och pappa har åkt iväg till Taxinge.

Födelsedags- / avskedsfest hemma hos söta Joppe igår. Var trevligt med en
massa mysiga tjejer och killar! Stannade till halv ett, sen åkte vi hem till Tomas
och såg på film -Att Angöra En Brygga och käkade popcorn. Somnade i soffan,
rörde mig hemåt vid tre-tiden, såg klart säsong 3 (O.T.H.) -somnade om halv fem.

Väcktes av luren som ringde vid halv sex. Gjorde mig ingenting med tanke på
vem det var som ringde :) Synd att personen i fråga bor så jäkla långt bort bara.
Hade kanske underlättat både en och två saker om det inte var så. Men men,
that's life. Och nu ska vi inte vara såna'. Nu ska vi däremot kliva upp ur sängen,
äta lite frukost och sedan promenixa en sväng med hundarna. Alldeles ensam.

Hoppas du hade en trevlig kväll igår och att du får en asbra lördag! Puss, puss.


Kommentarer
Postat av: Elsa

Hejhej , skulle du vilja ha en bild fixad skicka den isåfall till [email protected] , alternativ på blogg =) Skulle vara jätte kul att fixa en bild till någon ! :)

2008-08-16 @ 10:57:02
URL: http://enilssons.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback