Så där

Onsdag, 6 Augusti.

Yes, morgonpromenixen blev av. Rätt så duktiga!
Fortsatte in till stora staden. Tog bilen till firman (Söder) och gick in
till city. Shoppade en smula och mådde mycket, mycket bättre än tidigare.
En fika på Hornsgatan innan vi begav oss hemåt. Gjorde oss snabbt klara
och fick skjuts av Lillebror in till Gullmars, Tess jobb och kollegor.
Satt på kontoret ett par timmar; drack vin och Skippers, snackade strunt...
Riktigt trevliga människor! Vidare därifrån till Imperiet, efter det bort till Eken.

Sedan tog jag, Tess och Linda en taxi till Cafét. Mötte upp Lenis, Danni, Hilda
och Mickis. Drack lite sprit, dansade en smula och pratade med den ena konstiga
människan efter den andra, men det var kul! Tog med mig Danni hem. Dennis var
snäll och hämtade upp oss vid firman. Tack för det! Hemma tidigt... Somnade fort.




Torsdag, 7 Augusti.

Promenix med Tess, Gamla Stan med mamsen.
Under kvällen satt vi ett gäng ute på verandan och snackade skit!




Fredag, 8 Augusti.

080808 alltså. Vad var det för speciellt med det då? Haha...
Minns knappt vad jag gjorde?! Promenixade med Therése, solade en snabbis,
handlade sprit på Bolaget i Farsta, fikade på Smörgåsboden i Stuvsta. Sedan en
sväng förbi Tomas där det sågs på OS-invigningen. Hem och gjorde mig i ordning.
Tillbaka. Drack lite sprit och snackade strunt! Sedan bar det av in till stan.
Var alldeles för full för att uppskatta någonting alls, och allra minst en jäkla massa
folk som stod i vägen fär mig när jag skulle fram... Åkte hem med Tomas och KG
vid tolv-tiden. Snällaste Simon hämtade oss. Körde förbi Donken också. Sen till
Herrgårn där jag somnade som ett barn. Klockan fem kom mina nycklar dit, fick
skjuts hem och lyckades somna om. Sov till halv två idag. Bra där.


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback