29/8

( 16:30 )

Nu ska jag ta och berätta för er om min fredagskväll.
Som inte slutade med att jag åkte hem klockan tio och spydde -varav massagen
är min. Yes! (...men antar att det blir jag som får sköta masserandet ändå).

Utan den slutade med att åkte hem runt halv tre och spydde. Som kompensation.

Den började med en flaska mousserande här hemma och försök att få ordning
på luggen -vilket gick rätt så bra till slut. Strax innan nio körde pappa in mig och
Tess till stan, mötte upp IsaHimlen (Skrapan) och tog en drink där innan vi
tog oss vidare till Hotellet. Där mötte vi upp Ali och hans vänner, drack smaskiga
drinkar och en massa champagne (...redan där sa jag att kvällen kommer sluta illa).

Efter en massa skålande där gick vi ner till Grodan som hade premiärkväll!
Ännu mer drinkar och tyvärr också både en och två shots... Man kan ju säga att
Ali lyckade med sitt mission i alla fall, vilket gick ut på att supa mig under bordet.

FULLARE ÄN BRÖÖ!! Eller?

Gick därifrån bort till Stures där Rambo, Micke och Robin var.
Ännu mer dricka och jag minns ingenting förrän vi åkte hem. Och det jag minns
kan jag lika gärna glömma, för det är inga trevliga minnen direkt... Men det var
en mycket trevlig fredagskväll med mycket trevliga (och rätt så snygga) människor.

Ikväll väntar Skutan. Dennis och hans band spelar. Ska bli trevligt som fan!


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback