Ugglan

( 04:25 )

Klockan är alltså strax halv fem. HALLÅ?! Vad är det för fel på mig?
Så här dags är det inte alls meningen att jag ska vara vaken, SOV NU!!

Men tyvärr så är det inte så simpelt. Jag har nämligen tvärvänt på dygnet.
Har alltid varit en liten nattuggla dessutom... Tycker om nätterna. Mysiga, ju.

Sitter just nu och laddar upp en massa filmklipp från Mallis på ansiktsboken!
Alla bilderna är upplagda också, ska bli urkul att läsa kommentarerna imorgon
(eller, jag menar senare idag)... Haha, snart morgonpromenix-dags med Tess.

Och annars då? Jo. Det känns rätt bra. Var helt förstörd när jag vaknade (vid
två-rycket), men sen har det varit lugnt. Nu känns det till och med bra! Saken är
den att det behöver egentligen inte ha förstört någonting, med tanke på att jag
faktiskt känt samma sak ett bra tag. Bara att fortsätta leva med det. Som vanligt.

Ska återgå till filmklippen, sen får jag väl lov att sova ett par timmar. NATT NATT!

Kommentarer
Postat av: jonna

jobbigt att inte kunna sova :(

2008-08-04 @ 04:54:42
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: anne

Hoppas du lyckades somna om utan att sova bort resten av dagen. Det låter nästan som jetlag..

2008-08-04 @ 10:13:37
URL: http://annnne.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback