Tråkig

( 23:10 )

Imorgon har min kära granne och vän lurat i mig att vi ska upp och promenera
klockan nio på morgonen. Jag vet inte hur jag kunde vara så dum att jag gick
med på det, men jag har ställt klockan på halv nio och hoppas på att jag lyckas
ta mig upp. Får med andra ord försöka somna typ, nu (vilket antagligen skulle
funka om jag släckte lampan och stängde av datorn) men det kommer jag inte
att göra än på ett tag). Så vi får helt enkelt se hur det går. Frukost halv nio nån'?

Efter våran morgonpromenad imorgon ska vi återigen ta oss in till stan. Hoppas
innerligt att det inte regnar, men det kommer det säkerligen -med min vanliga tur,
att göra. Det har regnat så gott som varenda gång som jag har varit inne i stan
den senaste tiden. Jag minns i och för sig en dag då det var fint. Så kan det vara.

Sedan väntar lite kalas! Vi ska möta upp Therése kollegor, antingen på kontoret
eller ute, beroende på hur mycket vi hinner med. Sen fortsätter vi ut i natten på
vingliga ben. Hoppas på att få med oss Isabelle också, ska ringa och prata (och
tjata!) med henne imorgon när jag vaknat. Det vore sjukt trevligt. Hade vart ännu
bättre om Camilla också kunde följa med oss, men hon jobbar tyvärr på torsdag.

Nu har jag skrivit ett alldeles för långt och tråkigt inlägg här. Måste sluta. Genast!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback