Tonight

( 03:24 )

Har varit en riktigt trevlig kväll med många mysiga, underbara
människor omkrin
g mig ♥ Åkte förbi Gogov och gänget en sväng,
sa hej / tja / tjena / hallå och kram, tog med mig trill-M och handlade
cigg, körde tillbaka honom dit, hämtade upp Tomas hos hans pappa,
åkte till Sjöstan' där vi plockade upp Frank och Lina, släppte av dom på
Herrgårn', hämtade upp resten av gänget som var hos Tomas papi och
körde bort även dom. Och där trodde man taxi-körandet var slut, men icke!
Hämtade upp Simon, Camilla, Jocke och Uffe hos Gogov också. Så det så.
Men det gjorde mig inte så mycket... Rätt mysigt. Satt nästan och somnade
i fotöljen nu den här senaste halvtimmen, så bestämde mig för att åka hem.

Nu ska jag krypa ner under täcket och sova, sova, sova! Sussa sött alla...

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback