Tandis

( 12:39 )

Klev upp strax efter åtta. Var inte så hemskt faktiskt.
Hos tandis vid nio, lagade mitt lilla hål -den bästa lagningen jag gjort!
Lite smått stolt över mig själv... Jag var hemskt duktig. Knappt rädd alls.

(nej, det var inte jag som lagade det själv, men den bästa jag varit med om)

Sen åkte jag och mamsen till Farsta och solade en kvart, kikade lite i centrum
och sen åkte vi hem. Nu har vi precis ätit lunch och ska gå ut och gå med djuren.

När vi kommer in ska jag springa en halvtimme, hinner jag städa lite ska jag nog
göra det också. Bara någon timme i lillebrors garderob. Yippie! Ser verkligen fram
emot det. Eller kanske inte. Men. Kvällen blir förhoppningsvis trevlig i alla fall!!


Kommentarer
Postat av: J

Använder du bedövning hos tandläkaren?

2008-08-20 @ 12:37:58
URL: http://starfield.blogg.se/
Postat av: Soha

skönt att sola

2008-08-20 @ 12:39:13
URL: http://sohaa.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback