Static

( 23:57 )

Hur såg resten av dagen ut då? Jo, det ska jag ta och tala om.
Låg kvar i sängen ytterligare en stund, sen kom Tomas och Lars förbi
och livade upp stämningen en smula! Dom försvann, jag slocknade -Camilla
ringde och muntrade upp med en promenad-förfrågan! Ja men visst, absolut.
Så hon, jag och Catja ger oss ut i regnet... Var rätt så blöta när vi kom hem igen.
Men det var trevligt!! Massa strunt-snack eller ska jag säga tjej-snack? Same :)

En snabbdusch och sedan till Herrgårn' för grillning. Riktigt smaskigt var det...
Kom förbi ytterligare ett gäng. Såg Remember The Titans -kalas. Sen hem. Och
nu sitter jag här i sängen. Ska se ett eller två avsnitt innan jag somnar. Är rätt så
trött av någon konstig anledning. Imorgon är det fredag och då får vi se vad som
händer och sker. Ska i alla fall promenixa och åka med Tess till Kungens Kurva.
Kvällen har jag dock ingen aning om vad jag ska hitta på?! Det löser sig. Go' natt!

Kommentarer
Postat av: EvlajnDesign

Vill du ha en ny bloggdesign? Kika in min blogg och designutlottningen! =)

2008-08-22 @ 00:06:48
URL: http://evlajndesign.blogg.se/
Postat av: Em

godnatt! :)

2008-08-22 @ 00:18:56
URL: http://audrinas.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback