Piggare

( 15:40 )

Känner mig lite piggare idag faktiskt! Skönt som fasiken...
Har ju inte rökt någonting på ett par dagar här heller, rätt så duktig!!

Efter frukost såg jag ett par avsnitt O.T.H. sen gick mamma och jag en
sväng med hundarna. Skönt väder ute, inte kallt, inte för varmt -lite blåsigt.
Sen åkte vi ner till Huddinge C och käkade lunch. Mötte Mirjam, Sofia och
lilla Linus som var ute och gick. Trevligt, trevligt :) Sen åkte jag och mamsen
bort till Kontorab och handlade lite pärmar, pennor och skit. Ska fixa lite block
och sånt också, börjar ju snart skolan igen! Är riktigt förväntansfull, vill att den
ska börja nu på momangen helst. Även om det säkert kommer bli rätt tufft.

Måste bara se till att betala för den också, ska rycka tag i pappa när han kommer.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad ska du plugga? :D

2008-08-14 @ 16:37:12
URL: http://amandaboman.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback