Onsdag

( 13:31 )

Störtskön kväll igår med nästan ännu skönare människor!
Tänkte skriva en lång story om allt som inträffade, men jag orkar inte.
Därför gör jag en kortare sammanfattning...



Tompa - Franks balkong med nya, urtrevliga människor (Lina, Madde) -
Grev Turegatan för att fira Oscar - en drink på Friday's - marrackas på Caféet -
stark kycklingwok på Seven Eleven - deeptalk med Kai - en urtrött tjej på bänken.



Det var i alla fall en sjukt trevlig onsdag och jag hoppas på flera sådana :)

Nu ska jag återgå till mitt One Tree Hill-maraton i sängen. Det är rätt så skönt,
men snart måste jag kanske kliva upp och göra någon nytta... Vad tror ni om det?

Ikväll tror jag att det blir middags-lagning hemma hos Tomas. Ska ringa och prata
med honom om en stund. Och innan dess hoppas jag på en mysig promenad med
Camilla, Catja och Veronica! Tycker förresten det är dax att bli frisk nu Therése ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback