Morgonen

( 11:37 )

Hade tänkt kliva upp vid åtta, istället blev det halv tio. Men bättre än halv tolv.
Imorgon siktar jag in mig på halv åtta -kanske jag kommer upp vid nio, haha :)

Gick en promenad på 45 minuter, kom hem och gjorde i ordning frukost till mig
och mamma. Precis käkat... Ska gå en sväng med djuren alldeles strax tänkte jag.
Sen måste jag nog åka ner och handla, men behöver jag inte det sätter jag igång
och städar en smula. Klockan tre ska jag vara hos Johanna i Hemfosa -ska rida
för första gången på jag vet inte hur länge?! Ska bli sjukt kul, men samtidigt lite
pirrigt. Tar med kameran får vi se om det blir någon bild. Hoppas på tjusigt väder!


Kommentarer
Postat av: Rambz.

tss. hankatt typ

2008-08-27 @ 19:25:53
URL: http://rambz.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback