Monstret

( 17:27 )

Har faktiskt haft fullt upp idag -på riktigt. Fast jag KLEV UPP (!) vid nio,
så då kanske det inte räknas? Efter frukost åkte jag ner till Godismonstret
(som heter något annat nu för tiden, vet inte vad dock) -hyrde en film och köpte
lite godis och tuggummi till Rosanna som var hemma med feber stackarn...

Kom hem och gick en promenad med mamsen och hundarna, körde henne till
jobbet och åkte bort till firman där jag städade ett par timmar, åkte hem och
gjorde färdigt i Dennis garderob. Nu är jag så gott som klar med det, ska bara
springa ner med några sopsäckar till containern. Och imorgonKöket kanske?

Kommentarer
Postat av: Rambz.

frågan va inte den när du vakna, utan när du gick upp! haha

2008-08-25 @ 17:40:20
URL: http://rambz.blogg.se/
Postat av: Rambz.

hur ska jag fatta de när du sa att du sov till nio och inte gick upp vid 9?

2008-08-25 @ 17:47:17
URL: http://rambz.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback