Melker

( 12:48 )

Hittade en riktig guldklimp igår -Tjorven och Skrållan. Bästa, bästa!
Kikade på den tills ögonen började fladdra och jag inte längre orkade skratta
åt farbror Melker. Eller Stina som är övertygad om att Skrållan är en trollunge.

Mamma väckte mig strax innan tio, då var det frukostdags. Gick upp och käkade,
sedan la jag mig på sängen och somnade om. Sov till halv ett. Var skönt som fan!
Känner mig ju inte helt hundra... Skulle egentligen behöva gå upp tidigare om
dagarna och städa, men jag har ingen ork. Ska i alla fall följa med mamma ut med
hundarna snart. Sen får vi se om jag kanske tar tag i någon av grabbarnas rum?!

Ett besök på sjukhuset senare idag tror jag. Ska hälsa på stackars Rob en stund.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback