Mallis

( 20:52 )

Som sagt -sjukt rolig vecka med grabbarna på Mallis...
Fullt med sköna (rätt så låga) skämt från, framförallt Larsa och Jocke.
Gråtfyllorna avlöste varandra, spritkonsumtionen var gräsligt hög,
likaså skrattfaktorn. Dagarna i poolen på min och Tess madrass  (som KG
la sig på så den gick sönder, haha) var riktigt, riktigt mysiga! Drinkrekordskvällen
var en kväll i sig. En kväll utöver alla andra kvällar. Känslorna har svallat.

"Men Olle, nu vet jag varför vi inte kan sova! Täcket hänger ju på väggen!!"

Skönare killar får man leta efter! Men -som jag också sagt, så önskar jag att jag
aldrig åkt med. Känns som att en incident förstört så mycket. Vilket jag inte ens
vet om den har eftersom vi inte pratat om det. Men så dåligt som jag mår nu har
jag nog aldrig mått. Eller jo, det vet jag att jag har, och mycket sämre därtill. Men
jag mår fasiken piss just nu! Vet inte vad jag ska tro / tänka / känna. Vad jag ska
göra av mig själv. Vill i alla fall inte gå hem. Sitter hos Tess. Hon och Yara ska ut
och slå klackarna i taket! Själv orkar jag inte följa med. Skulle väl bara resultera i
ytterligare en gråtfylla?! Haha... Kanske kör in dom till stan sen när det är dags.

Önskar jag kunde ta min hjärna och mitt hjärta och spika upp dom på väggen...

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback