Lägg dig

( 01:25 )

Men näe, vad gör jag fortfarande uppe? GÅ OCH LÄGG MIG!
Någon att prata med så här dags skulle faktiskt inte sitta helt fel.

Har vikt ihop och plockat in mina kläder där dom ska vara, hade så trist.
Borde kanske gå och starta en tvättmaskin också, men det får blir imorgon.
På tal om imorgon... Supa eller inte supa? Tror det blir det senare alternativet,
hade velat spåra med mina damer Tess och Isa, men Therése är ju sjuk igen.
Det får helt enkelt bli en annan helg. Nästa hoppas jag! Bli frisk nu baby...

Sjukt sugen på att börja skolan nu! Har ju köpt en massa fina, rosa block och
prylar. Är visserligen inte ens en månad kvar och det brukar ju gå ganska så fort.

Nej ni, nu ska jag se ett avsnitt till innan jag försöker somna. Sweet dreams! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaha vad sent? Men den som väntar på ngt gott väntar aldrig förlänge ;D haha. Ja de är skitkul, igår var vi dock i skolan till 11 på kvällen vilket inte var lika kul men ändå värt de! gjorde en film typ :) hihi

2008-08-22 @ 11:56:16
URL: http://amandaboman.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback