Försvinn

( 23:49 )

Less på min hosta nu, kan den inte bara försvinna?

Blev en promenix med Tomas och Rambo. Strosade runt och snackade strunt.
Hemma för ett par timmar sen. Sedan dess har jag inte gjort speciellt många tum.
Borstat tänderna, kissat, klätt av mig, lagt mig på sängen, surfat runt lite. Skrivit
i min gamla dagbok som jag hittade i en bortglömd låda. Rätt så skönt att skriva
av sig en smula! Inte för att jag inte gör det här, men med en vanlig penna på ett
papper -händelser / tankar / känslor som man inte kan skriva öppet om i bloggen.

Ska försöka sova nu. Fel. Ska sätta på en film att försöka somna till. Bättre, bra.

Imorgon är det en ny dag (full med hosta, trötthet, huvudvärk och röksug)...
Men det blir säkert en bra dag den med. Ska väl försöka få någonting gjort också!

...lyssnas på just nu.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Allt bra med dig? Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :) Godnatt!

2008-08-12 @ 00:05:19
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Jenny

tack:D tack detsamma!

2008-08-12 @ 00:10:26
URL: http://penajs.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback