Dagen

( 22:07 )

Klev upp i tid, käkade frukost med mamsen, sen tog vi bilen till Sickla
där vi skulle leta efter något roligt till pappa som snart fyller år. Men icke
sa Nicke så tårarna rann...
Hittade inte ett skit! Eller jo, mamma hittade ett
par skor till sig själv, men ingenting till papsen. Så vi åkte in till Gamla Stan
istället. Där hittade vi det vi sökte! Belönade oss själva med varsin mjukglass.

När vi kom hem var jag så trött så jag la mig i sängen och såg ett gäng avsnitt
One Tree Hill. Somnade i 20 minuter, sen var jag pigg (hrm)... Upp och hoppa!!
Sprang upp (nu överdriver jag kanske en aning) på övervåningen och började
städa i Hampus lådor. Tio miljoner filmfodral utan filmer, lika många filmer utan
fodral... Nu är det i alla fall lite mera ordning. Satte igång på Dennis rum också,
men la ner det för kvällen. Vet inte vad jag ska göra?! Inte så värst trött längre.

Hade jag varit frisk och kry hade jag gått en promenad, men nu så får jag säkert
inte ens det för mamma och pappa... Haha! Men men. Får väl blir imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: elli

tack! :D

2008-08-13 @ 22:48:14
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback