Blött

( 19:11 )

Hemma från stan. Det spöregnar ute! Sjukt mycket vatten.

Efter vår promenad i eftermiddags gick vi hem och duschade, sedan tog vi
tåget in till staden och mötte upp Isa ♥ Tog en sväng inne på Urban Outfitters
där jag handlade med mig en klänning och en t-shirt. Vidare till Millans jobb där
vi väntade tills hon slutade, så följde hon med oss till Gärdet där vi käkade glass.
Nej, jag ljög. Tess och Isa åt glass, jag åt en ciabata med ost och skinka. Mums!

Medan vi satt där ute började det regna. Men vad mysigt... Satt kvar en stund,
sedan tog vi tunnelbanan till Centralen, Tess åkte vidare, Millan åkte hem och
jag fick sällskap av Isabelle upp till Åhléns där jag skulle leta reda på ett par
fina trosor som inte fanns -såklart. Vad hade jag förväntat mig liksom? Hah! Men
istället hittade jag ett urtjusigt, rosa linne. Glömde totalt bort vad jag egentligen
var ute efter dock, men ska ändå in till stan med mamsen någon dag tänkte jag.

Nu sitter jag och väntar på min kära granne. Vi ska käka, har handlat hem sallad.


Kommentarer
Postat av: Fia

Fin blogg du har:). Ha en bra dag!

2008-08-04 @ 19:26:23
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback