Ursäkta

( 17:58 )

Förlåt mig så hemskt mycket för dålig uppdatering!
Är fullt medveten om att jag har varit rent ut sagt värdelös på att ta hand om
bloggen dom senaste dagarna... Ingen särskild anledning,
det har bara inte hänt så värst mycket. Dessutom har jag varit trött.

Men nu så kommer ett litet inlägg i alla fall...

Veckan har varit bra! Det har faktiskt varit rätt kul att komma tillbaka till jobbet.
Och så mycket mer än att jobba har jag inte gjort. Gått ett par promenader,
ätit lite glass. Man måste äta minst (!) en glass om dagen nu när solen skiner...
Dessutom har jag träffat Lenita! Vi gick en promenad tillsammans här om dagen.

Helgen blir lugn. Tess har ju varit sjuk och jag är trött. Och rätt pank.
Just ikväll blir det nog så att vi hälsar på Tomas. Kanske går en sväng,
käkar lite glass. Kanske svänger förbi någon trevlig rackare om vi orkar det.
Eller så hyr vi med oss en film och kikar på. Får väl se!
Först av allt ska jag i alla fall käka middag. Har ingen aning om vad? Något gott.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback