Tompa

Gästbloggs inlägg från Tompa.
Jag har efter otroligt mycket tjat från emelie gått med på att skriva ett par rader här i bloggen. Inget avancerat bara lite info om gårdagen samt dagen fram tills nu. Gårdagen började med lite lapandes av sol hemma på Åbro Herrgård fram till fem rycket. Efter det så bar det av till fotbollsplanen med några av grabbarna. Efter cirka 5 minuter får jag en sträckning i låret och får därför enbart sparka med vänster benet resterande tid. Vid 9 rycket hade jag hunnit duscha och tagit mig ner till farsan med KG, Rambo, Jocke, Begy, Dennis och Emilie. Där bevitnade vi Liverpool - Chelsea samt tog ett par öl. Efter det så rörde vi oss in till streetan för Studentskiva med någon nörd klass. Det var väl inte helt 100% så vi lättade ankar vid halv 2 rycket och rörde oss hem till pappa, där satt vi och snackade lite och drack mer sprit fram tills 4 rycket på morgonen. Dagen har tillbringats i sängen fram tills halv 2 rycket, efter det så knatade vi iväg och åt en STADIG lunch på GP. Tog en taxi hem till emilie och sitter nu här och jäser i solen med KG, Emilie. Jag har det rätt så bra nu kan man ganska snabbt konstatera.
KG är allergisk mot hårspray. Är han inte bög?


Kommentarer
Postat av: anonym

oj va himmla bra inlägg, tänk om alla inlägg var så bra, vilken stjärna han tompa verkar vara

2008-04-25 @ 08:49:06

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback