The weekend

Fredag, 4 april.

Vårens första grillkväll tillsammans med grannarna.
Ursmarrigt och jättetrevligt -som alltid! Vin, mat och trevligt sällskap.
Senare kom Kalle förbi och hämtade upp mig och Tess,
åkte bort till grabbarna som var hemma hos KG där dom också hade grillat. 
SKITSKOJ!! Sedan vidare till Matthias där det var kalas! Mycket trevligt där med.




Lördag, 5 april.

Födelsedagskalas hemma hos moster Veronica. Middag och fika.
Plus en massa bus med småkusinerna! Så himla söta är dom allihopa :)
När vi kommit hem och jag gjort mig i ordning gick jag ner till Therése,
drack massa smaskigt och löjlade oss som vanligt. ..
Sedan en taxi bort till Skutan i Segeltorp där hela gänget var.
Ytterligare en sjukt, sjukt trevlig kväll!! Helgens kalas kunde nog inte varit bättre.



Söndag, 6 april.

Igår med andra ord. Blev väckt första gången av att pappa ropar -FRUKOST!
Öppnar ögonen, viskar att jag kommer, stänger dom igen och halvt somnar om.
Nästa väckningsförsök är när mamma öppnar dörren och försöker prata...
Dörren är öppen, Ebba klampar in, hoppar upp i sängen och börjar pussas.
Lyckas ändå somna om. Men då ringer såklart telefonen. Bara att ge upp!

Efter frukost satte jag mig i sängen och väntade på att min granne skulle vakna,
när hon väl gjorde det åkte vi iväg och hämtade upp Dennis, sedan in till staden.
Körde världens omväg, men till slut så kom vi fram...
Ställde bilen på Söder. Först fikade vi en sväng i Gamla stan, lekte turister :)
Vidare in till city där jag hittade ett par skor -vilket jag absolut inte behöver...
Det jag behövde och vill hitta hittade jag såklart inte. Gör ett nytt försök i veckan.

Kom hem och vilade en stund framför Tess dator, sedan åkte vi till News och åt.
Efter middagen plockade vi upp Tompa och så åkte vi hem till Jocke och Camilla
där vi såg ett gäng Svensson Svensson-avsnitt. Mysigt värre. Sen hem och sova!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback