Staden

( 18:28 )

Såg ett par avsnitt igår innan jag somnade. SÅ BRA!

Dagen började med frukost, som alltid. Sedan en promenad.
Med mamsen och hundarna... Hem och byta om, köra mamma till jobbet,
ställa bilen på firman (Söder) och promenera in till city.
Det var helt underbart väder, så det var hur mysigt som helst! Ca 40 minuter.

Mötte upp Isa och så gick vi till Åhléns. Fikade och kikade en smula...
Hittade dock inte ett jota! Man hittar ingenting när man väl vill hitta något.

Tog tunnelbanan till Gamla Stan, köpte glass och gick tillbaka till firman och bilen.

Plockade med oss TessGullmars och så åkte vi hem.

Nu har jag precis duschat, borde kanske skynda mig lite och göra mig i ordning,
ska iväg på Lillebrors studentskiva ikväll. Den börjar dock klockan tio,
så man kanske inte ska påstå att jag har bråttom... Kan ta det piano helt enkelt.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback