Skivan

( 17:04 )

Torsdagskvällen blev kalasrolig!
Fick skjuts till Tomas av Barris mamma (tack för det!),
sjönk ner i soffan och drack lite öl, snackade strunt, grabbarna sjöng (ovanligt).
Bil in till staden, stället vi skulle till hette April och låg vid Gallerian.

En riktigt rolig kväll!! Jag hoppas att klassen är mycket nöjda med sin skiva.

Nattbussen hem... Förbi Statoil en sväng, köpte djungelvrål och Ramlösa.
Vrålen sabbade min stackars tand. Jag tror i alla fall del, tuggade på något hårt.

Idag har jag varit med mamma ut med hundarna, trots trötthet.
Fixat min antenn på Kindwalls, skjutsat hem Isa och kört Simon till Tompa.
Dessutom köpt en kofta på Brands, käkat bakad potatis med skagen och handlat.

Ikväll ska jag och Tess kalasa, men vi vet inte riktigt hur eller vart. Får väl se...
Men först ska vi grilla här hemma! Och jag måste göra mig i ordning. Tar en stund.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback