Roadtrip

( 03:26 )

Känns inte det lite som min tid?
03 = mars, 26 = mitt födelsedatum! Kalas!

När skrev jag sist egentligen? Fredag tror jag bestämt att det var.
Har en hel massa tjafs att gå igenom med andra ord, måste uppdatera bättre.

Mm... Kan ju börja med fredagen. Tanken var kalas,
summan av kardemumman blev rätt stört. Skulle man kanske kunna säga?!
Början hemma hos Tess där det var fullt hus (Kerstin och Kenta var på besök).
Lite alkoholintag, sedan kom snäll-Micke och hämtade oss (TACK!!),
körde hem oss till födelsedagsbarnet Kalle där det satt lite grabbar och myste.
Hittade kvällens perkulator (och nej, använd inte ordet i dess rätta bemärkelse)...

Senare åkte vi med Lillebror nummer 2 (det vill säga Daniel, Tess lillebror)
och hans knasiga -väldigt stressade, vänner in mot city. Till Oxid av alla ställen.
Kan inte påstå att jag är så hemskt impad av stället, men visst, med rätt sällskap!

Grabbarna drog vidare och vi satt kvar en stund, sedan rörde vi oss mot tåget.
Blev en helgalen halvtimme på Centralen, vet egentligen inte vad vi höll på med?
Annat än att vi spårade totalt och hade jävulusiskt roligt!
Trots att kvällen (till viss del) varit lite av en besvikelse faktiskt.

Dagen idag har varit en rätt bra lördag om jag får säga mitt. Långsjön to start,
Sickla med bästa vännerna du kan tänka dig (♥) Middag hemma hos mig,
chaufför till bror och Mange, tillfixning, musiklyssning och lite bus hos Therése...
Tomas, Jocke och Daggen kom förbi, vi tog min bil, dumpade Jockes, så packade
dom in sig alla tre i bak på Siri (eller Fest-Fiestan, har inte bestämt mig ännu)
och rörde oss mot Eskilstuna. En väldans otippad men rätt så intressant kväll!!

Larsa på vägen hem... Finns det någon bättre?

I alla fall så är jag äckligt glad just nu (trots att det är jobb på måndag)!
Känner någonstans att en svårt jobbig (tråkig!) period i mitt liv är över. Totalt.

För övrigt så är jag ledsen för detta långa inlägg, men ibland så måste man bara!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback